Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda - 27 januari 2009 07:52

Av någon anledning hamnade jag framför Bonde söker fru - Bröllopet igår (vet inte varför, har inte följt serien innan). Trodde nästan jag fått vinterkräksjukan! Jizzzzzzus! Vem är denna Magnus bonde? Är det inte han som är gay-bonden? Han    p r e s s a d e fram tårar när han satt på sin höskulle och reflekterade över att han skulle gifta sig senare samma dag.


Allt var så sockersött! De var så lyckliga, de var så kära, happy happy happy.

Det var så man var tvungen att kräkas lite i smyg bakom kudden för hur tillrättalagt och överdrivet alla kärleksförklaringar var.


Det enda jag satt och tänkte på var att jag ville se Bonde söker fru - första grälet! Då skulle jag stå där, finkänslig och tycka att det blev lite mer verklighetstroget. Så kom igen TV4, här har ni uppslaget till uppföljaren!


Nu när jag dissat måste jag faktiskt erkänna att jag klämde en tår också. Det var när Emmas pappa fick se henne som brud. Hans min, hans blanka ögon och hans sätt att se på henne  DET var på riktigt och det var finkänsligt!


Kom igen Emma, kasta en komocka på Magnus!


Kram Linda


Ovido - Quiz & Flashcards