Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Linda - 8 januari 2009 20:48

Nu är min lilla Noel äntligen opererad. Allt gick bra och han sover på Huddinge med Per denna natt för observation.


Vet att många varit med om detta, men HU! så hemskt det var när han sövdes. Det gick fort, från det att de sprutade in narkosmedlet tog det typ 1 sekund innan han degade ihop. Det var skriiiiiiiiik (gillade inte nålen) och sen från ingenstans sov han. Jag fick snabbt lägga ifrån mig honom och gå därifrån. Inte kul inte....

Jag och Per gick och tog en fika under tiden. Mackan bara växte i munnen.


Men operationen gick som sagt bra och nu är "körteln" (som den heter och inte polyperna) borta och halsmandlarna är nerskalade.

Samma sekund som han vaknade från narkosen fick han en Piggelin. Han smakade på den, kall! Gjorde en grimas och log mot mig. Behöver jag beskriva hur underbart det leendet kändes?


Nu ska jag natta mig själv!

Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards