Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Linda - 12 januari 2009 18:03

Idag har jag varit hemma med min mandelförminskade son (de skalade ju bara). Han är vid gott mod när han har alvedon i kroppen, annars märker man att han har ont. Värst var det nog igår, precis som det stod i papprerna.


Olivia gick första dagen på dagis idag och eftersom vi sagt att hon ska börja äta frukost där efter jullovet så kunde dagen naturligtvis inte vara ett undantag (fast jag bönade och bad att vi skulle gå lite senare). Per lämnade. I morgon har de julgransplundring så hon vill gå (fast och bönade och bad att vi skulle vara lediga). Nåja, det är väl som det ska vara.


Pappa har varit här på besök, han hade med sig semlor! Årets första! Mmmm vad goda de var, från Pallas (för er i trakten som hittar dit ;-)


I morgon ska jag faktiskt jobba, känns konstigt! Har inte gjort det på typ en månad. Men engelska chefen (en av dem (som bor i Danmark)) är i Sverige i morgon. Hon vill träffa mig för att utvärdera mina mål för förra året och prata om vad jag ska göra i år. S P Ä N N A N D E ?

 Kanske ska jag vara Operations Vendor Business Competency Project Leader? (vi har sånna knäppa titlar på IBM, det är bara vi som förstår dem, så man känner sig lite mer speciellt då, som rövarspråket ungefär, man kan bara prata med andra som också kan rövarspråket)


Kokroramom

Lolinondoda


P.S Eszter, du har inte röstat i min omröstning än va? ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards