Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Linda - 13 januari 2009 22:27

Nu har vi blivit av med vår gamla TV-bänk, hejja Blocket! Den nya är på plats och är såå snygg! Nu är det bara TVn som ser stor och klumpig ut...

Och för att inte tala om det som visas på TVn just nu. Batman! (visas och visas, någon här har valt att  sätta på en DVD)

Batman... det är en man som klär ut sig till fladdermus och kan då flyga. På riktigt?!? Varför blir killar aldrig stora? GÅR det ens att leva sig in i en film där en stor fladdermus åker runt på sin batmomotorcykel och räddar världen?


Då är det mycket bättre med Sex and the city. Det är ju på riktigt! Vem har inte en walk in closet? Vem har inte ett gäng dyra märkeshandväskor? Vem går inte ut och dricker Cosmos med sina bästa tjejkompisar några gånger i veckan?


Jag menar, väg detta:

1. Jag går till en flashig innebar en onsdag (lite bakis för jag var där på tisdag också), med min nya märkesväska över axeln (jag trippar i ett par skor för 7500kr). Innan jag gick hemifrån gick jag faktiskt vilse i min garderob när jag skulle välja mellan alla mina snygga kläder.


2. En man, utklädd till fladdermus kan flyga


Tja... kanske ska kolla på TVn iallafall, kanske inte så tokigt? (Han har ju en läcker rumpa, den där fladdermusen)


Nä nä nä nä nä nä nä nä nä nnääääääää nä BATMAN!


För övrigt så ska jag faktiskt till Kista på torsdag med mina tjejkompisar!

Och jag ska ha min handväska som jag köpte i outlet förra sommaren och min fina tunika som jag köpte på KappAhl när de hade VIP kväll (och sålde ut all för 30%)

Och vi kommer ha precis lika kul som tjejerna i SATC för det är världens bästa tjejkompisar!


Kram Linda


P.S Efter, nu ser jag att du röstat! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards