Alla inlägg under april 2010

Av Linda - 25 april 2010 09:24

Mammas lille prins fyllde 3 år igår.

Så som han har längat efter det i så många månader! Han har pratat om sin födelsedag sen i februari. Och gråtit så fort nån annan fyllt år, för att det aldrig blir hans. Nu var det så äntligen dags!


Noel vaknade 5.30 och kom och väckte oss. Vi försökte få honom att somna om... När Olivia väckte oss 6.30 gav vi upp, harklade oss lite och gick in till Noel och sjöng.


Noel höll för öronen:

 


Efter gemensam städdag i föreningen och massa lek i parken + cyklandes var det dags för kalas!


 


Mormor, morfar, farmor & farfar kom och firade sin 3-åring. Vi fick inte sjunga för honom, men hurra gick bra deklarerade Noel.

Så vi hurrade för Noel och hade en jättemysig eftermiddag!


Tandlösa storasyster var också mycket nöjd:


 


Idag känns det lite tomt... Men snart fyller ju JAG år och DET har jag laddat för sen 2 juni 2009. SNART KÖR VI!


Linda




Av Linda - 18 april 2010 19:18

Av en slump hittade jag till denna bloggplats .


Den är helt fantastik! Hela bloggen består av foton som ser ut ungefär exakt likadana. Ett inzoomat ansikte. Fastnade för detta inlägg! Fantastiskt om du frågar mig!

http://www.nattstad.se/JackieFerm?id=962619


"Jag gillar mina uttryck på bilderna.
Jag tycker att mina ögon visar många olika känslor!"


Ja, verkligen.....!

 

Av Linda - 5 april 2010 19:43

Så här kommer påskhelgen i  9 000 ord!


 


 

                   


P.S Tack Clara för hälsningen! Kul att du läser min blogg :) Såg att ni har haft en härlig påsk också.


Av Linda - 1 april 2010 14:35

Har precis lämnat iväg dottern till Blåkulla. Eller Capellavägen snarare.

Hon och kompisen har med liv och lust laddat för sin första runda som påskkärring.

Det har ritats teckningar för glatta livet den senaste veckan och det var en mycket glad Olivia som skuttade bredvid mig med ill-röda påskkärring kinder.


Själv har jag fått mig en välbehövlig oas. Olivia hos kompis och Noel sover gott i vagnen utanför. Själv sitter jag i köket, knappar på datorn och HÖR KLOCKAN TICKA. Inte ofta man hör den hemma hos oss kan jag lova.


Om en stund hoppas jag att lilla Kajsa kommer hem till oss för en lekdate med Noel. Så blir det liksom kul för alla.


Nä, nu ska jag ta och ta fram dammsugaren och göra lite nytta!

April, april!


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards