Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Linda - 26 maj 2009 21:24

Joho, det var picknick idag med :-) På Noels avdelning idag. Pannkaks picknick, med besök av Pippi. Måste säga att de är duktiga på att hitta på roliga saker!

De satte på "Här kommer Pippi Långstrump" och barnen fick dansa. Det ville ingen, utom min lilla Noel. Han ville dansa! Det var sååå härligt att se honom skutta runt, upp och ner med ena benet, med sin gossekatt under armen.


Sen åt vi hoprullade pannkakor med socker på och hann precis klart innan det började stänka.


Sen har jag faktiskt börjat packa! Det mesta av mina kläder är nerlagda och jag kan glatt konstatera att det blev mycket!

Fick sms från en kompis som faktiskt är på samma hotell vi ska till, fast de är där nu. Det är 36 grader på dan och 28 på kvällen! Greece here I come!


Nu är reklampausen i Desperate slut för länge sen så jag återgår...


Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards