Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Linda - 9 maj 2009 18:18

Olivia och Noel på väg till fjärilshuset, i blåsten :-)



Av Linda - 9 maj 2009 12:13

Igår: Öl på medis med solbrillor på

Idag: Sanerade Noel som bajsat och stoppat ner händerna i blöjan


Igår: Fantastisk pigg och alert

Idag: Fantastisk opigg och väldigt trööööött (och ont i huvudet)


Igår: Snygg i håret och makad

Idag: Råttbo i håret och maskara under ögonen


Igår: Smart

Idag: Seeeg


Igår: Kul att vara ute i vimlet!!

Idag: Kul att få gosa med ett par knubbiga bebisben (ja, han är fortfarande min bebis) och umgås med min dotter


Etablerade ett nytt motto igår. Njut av livet - dagen - och ha kul!


Så idag ska jag ha kul genom att åka med Olivia & Noel till fjärilshuset på Haga så snart han sovit middag.


Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka bli av med mitt råttbo till hår!


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards