Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Linda - 24 maj 2009 18:22

Regnet blåste ju bort igår och lagom till e.m kom riktigt sjysst väder!

Olivia var hos en kompis, Per & Noel var ute och cyklade och jag hamnade hos grannen på kaffe!

Det blev kaffe/glass på baksidan efter maten, så nu kan man inte längre klaga på vädret!


Idag har det varit riktig sommarvärme! Per har röjt i förrådet och jag och barnen har bott på baksidan. Poolen fick sitt premiärdopp!!

Nu ska jag fortsätta ha lite packnoja här hemma! Fick rapport från Kreta. 30 grader på dan och 19 på kvällen. Helt ok!!


Kram

Linda


P.S Kompisen har fått en hemmagjort duschluva för jag är så intigritetsbesörjande att jag inte ville lägga ut bild på någon annans barn. Lite töntigt, lite ful blev bilden och lite änglalika pluspoäng ger det mig



Ovido - Quiz & Flashcards