Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Linda - 3 maj 2009 09:09

Sådär blev det...

Olivia och jag åkte till Barkarby när Noel sov middag. Vi lämnade tillbaka trasiga skor och köpte ett par nya, jättefina Adidas skor! Gjorde lite andra ärenden och åkte hemåt. IKEA får det bli en annan dag!

Tar gärna emot tips på smart möblering i hallen!!


Efter mellis packade vi in oss i bilen och åkte mot Anna & Johnas. Olivia skulle sova över. Vi bjöds på grillade hamburgare i solen och hade det gött!

Sa hejdå och godnatt till Olivia och åkte hem. 35 minuter tar det (utan trafik). Kom hem, tog av mig skorna. Riiiiing! Telefonen. Det var Anna. Olivia hade ångrat sig och ville hem. På med skorna. In i bilen. 35 minuter tillbaka.


Som tur var fick jag med mig grannen, en annan Anna, som sällskap. Jag hade med lite färdkost-vin till henne och hon hade med lite färdkost-chokladkaka till mig :-) När vi hämtat upp Olivia och hon somnat i bilen tog vi en Mc Donalds drive trough, köpte kaffe och avnjöt chokladkakan. Tänk så trevlig en annars tråkig resa kan bli!!


Idag ska det packas och röjas undan i hallarna för i morgon kommer målarna! Tjoho!


Kram

Linda





Ovido - Quiz & Flashcards