Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Linda - 1 maj 2009 19:14

Valborgskvällen avnjöts tillsammans med the Elophe's. Vi hade en trevlig kväll med god mat, vin och en promenad till Kullen för att se på brasan.

Barnen ville ha sockervadd, men kön var typ 2 km lång så vi övertalade dem att köpa godis istället (vi: snääälla, ni kan väl köpa godis...) Patrik fick punga ut pengar för bl.a Ahlgrens bilar för 25 spänn styck!

Vi traskade hemåt och körde lite Sing Star, Buzz & Guitar Hero. Sämre kan man ha det :-) Så tack för igår kära vänner! (även om jag inte tror ni läser min blogg)


Idag har jag (min idot) haft tvättstugan, tvättat hemma, målat ett staket och bytt vatten till fiskarna (som vanligt)


Nu står Noel här och som ett mantra säger: mamma mamma mamma mamma mamma mamma mamma så jag ska väl logga av nu!


Hoppas du lurat nån idag och om inte - det är inte för sent!


Maj maj måne

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards