Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Linda - 10 maj 2009 12:48

Okej, jag hade en plan, en bra plan. Riktigt bra om du frågar mig.

Noel fick vara uppe lite längre i går. Eftersom Per var borta över natten på grabb-helg skulle Olivia sova i stora sängen med mig.

När jag gick och la mig, lyfte jag över Noel till våran säng.

Jag drog ner rullgardinen extra långt, stängde alla dörrar på övervåning (för att inte släppa in dagsljus på morgonen), stängde dörren till vårat rum, släckte ner alla väckarklockor.


Plan:

Noel sover tryggt och gosigt mellan mig och Olivia, det är kolsvart och han kommer nog sova till framåt en halv åtta


Utvärdering:

Typ 3 vaknar jag av ill-vrål. Noel har rullat över Olivia och trillat ner mellan sängen och Pers nattduksbord.

Kl 5 - Noel vaknar. Tycker det är high life att ligga mellan mig och Olivia, det är så spännande att han absoult inte kan somna om.


Lessons learned:

Tänker inte ge upp. Nästa gång kanske jag ska ställa en skål popcorn i sängen som han kan äta när han vaknar. Blir nöjd och glad och lägger sig förnöjt ner och somnar om en 3-4 timmar.


Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards