Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Linda - 25 augusti 2009 23:18

Idag var det 8 år sen jag på darriga ben gick in i Järfälla k:a, ledd av pappa (som enligt mig hade lika darriga ben, men han hävdar att han inte var nervös)


Vi firade dagen med att åka till Brostugan efter middagen och äta lite glass.

Om jag hade fått en framtidsfilm då, den 25 augusti 2001, där jag hade fått se oss sitta vid brostugan och äta glass. Jösses, så glad jag hade blivit! Vilka fina fina barn vi fått!


Så grattis min älskling på bröllopsdagen och tack för de fina rosorna!


Per med en kopp kaffe (ja, jag kan kommentera mina bilder!)


Olivia med min favoritglass - Tipp Topp


Liten kille - stor glass


Sen måste jag också dementera en sak! Det är inte Panini i Kista Centrum vi ska hata, det är Paccini! Inte lätt.. Panini, paccini, pallini, pappini..? Skit är de iallafall (ni vet, 80 kr, ingen mat, bara isbergssallad, ingen dricka)


Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards