Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Linda - 8 augusti 2009 21:09

Om man har en första konsert i Sverige på 19 år och de mest hängivna ser till att kämpa till sig en biljett, då är det bajsigt att sätta in en extra konsert - dagen innan!


Så nu står alla halvt hängivna fans på Ullevi och väntar... Hon förväntas entra scenen om exakt 19 minuter. Jag får gåshud och tänker på hur det kommer kännas om exakt 24 timmar, när det är 19 minuter kvar och JAG står på Ullevi! God damit!


  • Halsband med blått kors - check
  • Halsband med brunt kors - check (kan inte bestämma mig för vilket jag ska ha
  • Svart nagelack - check
  • Kylklampar i frysen - check
  • Bekväma skor - check
  • Obekväma (men snygga) skor - check
  • Blond Ambition Tour t-shirt från 1990 - check (kommer du ihåg Anna?)
  • HM's Madonna alá 2008 t-shirt - check
  • Resorb - check

ULLEVI HERE I COME!!!!!!!!!!!!!!


KRAAAAM LINDA




Av Linda - 8 augusti 2009 16:19

I morgon är det dags!

Då rullar tåget från perrongen 9.07 mot Göteborg och MADONNA!!!


Det var 19 år sen sist... konstigt, jag som inte är så gammal!?



Jag, Jeanette och Eszter åker tåg och ska bo på hotell ihop (lämplig kylväska är förberedd). Cissi med familj sluter upp i Götet!


Ska blir förbaskat kul!!!


Life is a mystery everone must stand alone I hear you call my name and it feels like.... home....


Hey

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards