Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Linda - 10 augusti 2009 21:55

Herregu vilken klass hon spelar i!! Madonna alltså. Allt hon gör är bara sååå häftigt. Bara Madonna kan bära upp ett par plastglasögon i hjärtform!

Vilken känsla det var att vara på Ullevi. När ljuset släcktes på arenan och scenen började tändas upp... musiken började dundra... Madonna entrade scenen! Jag fick gåshud, skrik i munnen och tårar i ögonen.


En stor bedrivt i helgen:

Vi var absolut sist ut från planen på Ullevi (vet inte riktigt hur det gick till...) Sen blev vi också absolut sist ut från hela Ullevi (vi behövde kissa)


En annan bredrift (som var rolig men kanske inte så genomtänkt):

Linda (jag) ska gå igenom säkerhetskontrollen på Landvetter. Jag har med mig en flaska handsprit som jag frågar om jag ska stoppa ner i en sån där liten platspåse. Det ska jag tycker säkerhetsvakten. Han ber mig göra ett "strykprov" på handen (för att kolla så att det är något farligt ämne).

Jag trycker ut en sträng på översidan av handen och får plötsligt för mig att skämta. Samtidigt som jag stryker ut handspriten, rycker jag till med handen och säger:

"- Aj, som saatan!"

 Jag vet inte hur jag kunde tycka att det var en bra idé att skämta om detta med en säkerhetsvakt...? Men det gick bra. Skämtet gick hem och jag fick gå igenom och kliva på planet!


Så nu är jag hemma igen! och ska sluta blogga så jag kan koncentrera mig på Prison Break.


Kram

Linda "the security queen"





Ovido - Quiz & Flashcards