Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Linda - 22 augusti 2009 11:12

Det glädjer mig att många upprörs över Panini i Kista Centrum (precis vid utgången mot Forum) (ni vet de som tar 80 kr för isbergssallad -utan dricka)!!

Vi fortsätter att hata dem ett tag till...


Idag är en rolig dag (delvis, lite väldigt tråkiga saker också men de väljer jag att inte prata om här). Farmor Birgit kommer hit och ska vara barnvakt. Jag och Per ska ut och smygfira vår åttonde bröllopsdag! Att det 7:e året ofta är en kris, "7 svåra år", också var det för oss är ingen hemlighet för er som känner oss. Men nu, nu jävlar, är vi live and kicking och går in på det 8:e - helt fantastiska året!


Så vi ska ha en eftermiddag/kväll för oss själva! Programmet är inte helt bestämt, men bio är ett spikat inslag! Hur länge sen var inte det...


Så jag hoppas att din lördag blir lika härlig som min!

Kram

Linda - the married one


P.S det slog mig. Hur kan det 7:e året vara ett kris år, när siffran 7 funkar till ALLT annat...? Naja, jag antar att alla måste ha sin svaga punkt, även siffran 7.

Ovido - Quiz & Flashcards