Alla inlägg den 22 november 2008

Av Linda - 22 november 2008 20:09

Nog för att jag tycker det är roligt att blogga, men inte visste jag att jag skulle få nytta för det också! Lena & Niklas, våra kära vänner från Dalarna var som bekant och hälsade på oss i helgen! De hade läst på min blogg om att jag så gärna vill sjunga Sing Star. I fredags entrade de casa Schwartz och vad tror ni inte att de hade med sig?!?!? De hade släpat med sig sitt PS2! och inte nog med det! de hade varit hos några vänner och lånat Sing Star! Tack gulliga gulliga ni!!! (Jag skrek rätt ut och hoppade upp och ner)


Jag hade stått i två timmar och lagat Phad Thai - två timmar! Ni som känner mig väl vet att det händer inte så ofta... Ändå såg det ut som nåt som borde ha tagit 15 min att slänga ihop. Och smakade ungefär så också. Visst, det var gott, men inte 2 timmar-gott om du fattar. Nåja!

Det var iallafall jättekul att få äta middag och sitta och snackaäta med L&N!

Så efter middagen var det ÄNTLIGEN dags!


Lärde mig två saker:

1. Jag kan inte hålla tonen

2. Det är skit samma


Tralala

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards