Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linda - 2 november 2008 17:17

Oj, vad trött jag är nu... Åkte upp till min härliga vän Lena igår (bor i Hedemora). Tog tåget vid 13.30 och kom upp 15.30 Lena & lilla söta Tuva hämtade mig vid stationen. Lena & Niklas hade pyntat hela lägenheten med pumpor, spindelnät och döskallar - superfint!

Vid 17 drällde det in massa vampyrer, häxor och annat konstigt.

De bjöd på supergod pasta med kyckling och till efterrätt en förvånande god pumpapaj! Ni får ursäkta mina kära vänner, men jag var väääldigt skeptisk innan jag satte tänderna i första tuggan. Har ni känt doften av pumpa när man kärvar ur den nån gång? Efter det har jag iallafall glatt bläddrat förbi alla recept på vad man ska göra med sitt överblivna pumpakött! Men det var JÄTTEGOTT!!!!!

Festen var superkul! Jättekul att träffa mina dala-vänner! Vampyr-Martina och jag roade oss med shotskunskap och Buzz (bra kombination faktiskt)


Tog tåget hem 10.30 och blev hämtad i Barkarby av mamma och Olivia.

Vi tog söndagen i akt och åkte till IKEA hela gänget (Noel och Per upphämtade också)

Jag hittade RUSKIGT mycket inspiration och tänker göra om hela vårat hus nu... haha!


Olivia följde med mamma hem och ska sova över hos "mormor & morfar".

Hon var uppåt värre! De skulle äta pizza, pyssla och titta på Bolibompa.

Jag satt i bilen och kollade efter min lilla, stora tjej, som gick uppför gången brevid mormor med sin rosa nalle puh resväska på hjul (rullväskan) dragandes efter sig. Så söt! Så stor! Så liten!

Det är såå tomt här utan henne ikväll...


Nu ska jag gå och bada Noel!


Gastkram

Linda


P.S Martina, du fastnade inte på bild... ja just... det gör ju inte vampyrer!

Ovido - Quiz & Flashcards