Alla inlägg den 19 november 2008

Av Linda - 19 november 2008 22:09

Åhhh! Dumma jag! Jag har bestämt mig för att jag ska få ett playstation2 och SINGSTAR!!!

Jag började leta på Blocket och hittade ett paket med ALLT. PS2, singstar mikroner, spel, guitar hero, gitarrer, buzz, buzzkonsoller och mängder med spel! Jag dras med snabbare än en snölavin och när jag väl fått upp spåret ser jag inte alla gropar längst vägen. Jag flämtade och bestämde träff på parkeringen i morgon, allt skulle bli mitt för 3500:-! JÄTTEBILLIGT! Väl...? eller....?

Ikväll tog jag mig tid att kolla vad detta EGENTLIGEN kostar nytt... visar sig att jag kan få allt ovan för... 3500:- - NYTT! Killen som sålde detta hade typ 100 brända spel till, men vaddå, de var ju brända! Kan konstatera följande:

1. Glad att jag inte hann lura mig själv

2. Jätte jätte ledsen för att jag inte får sjunga sing star i morgon kväll


Letar vidare så ses vi hemma hos mig på en skönsångande kväll!

Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards