Alla inlägg den 9 november 2008

Av Linda - 9 november 2008 16:19

Ingen som behöver/känner nån som behöver/känner nån som inte behöver men som borde ha/inte känner nån alls en ny fin barnvagn?

Ni som har hängt med i mina vagnköp vet att den är nästan oanvänd och mycket fin!!


http://www.blocket.se/vi/18948994.htm?ca=11_s


Av Linda - 9 november 2008 12:58

Jaha, det var denna helg det... Attans vad snabbt de går! Iofs går veckorna rätt snabbt också, så det jämnar väl ut sig antar jag.

Fredagen gick ut hårt med tjejkväll, Fantastic 4. D.v.s jag, Eszter, Jeanette & Cissi :-)

Vi började med en drink. Jag tog en Capriniha (obs! se för guds skull till att uttala Kaprinjja!! och inte Kaprinia (vilket jag gjorde och trodde jag skulle bli utsläng av den vad han tyckte mycket trendige barntendern))

På Café Boheme, som jag tror det hette, träffade jag även mina Finance-jobbarkompisar, kul!

Sen gick vi till Sabai Sabai och insöp den mycket thailändska inredningen, bling bling, tuk tuk och kort på kungen & drottningen (både vår och deras)

Maten var ok, Singhan med, men eftersom den inte svettades och droppade kondens i knät, kan den inte få högsta betyg.

Efter det gick vi till Grill, Melker Andersson krog. Jodå, han var där!! Vissa av oss hade svårare att se helt naturligt naturliga ut när han kom förbi än andra av oss....

Vad som hände efter det måste jag av hänsyn till våran image och våran anseende låta vara osagt.... Kul hade vi och det är alltid lika roligt när vi ses!!


Inte så farligt trött på lördag, men satt ändå hemma  och slappade i mina sovkläder (Jeanette vet varför jag gärna gör det ;-) ända tills Tina föreslog en spontanfika i Vällingby, kl 14. Och eftersom kl då var 13.20 blev det en jäkla fart! Jag och Olivia åkte till V-by och fikade med Tina och Mathilda, vilket var supermysigt!

Hem och kissa och dra på lite mer mascara (går aldrig att få för mycket) och lastade in hela familjen i bilen och styrde kosan mot familjen Wremborn!

Hemlagad lasagne och marängsviss tillsammans med härliga släktingar, kan inte misslyckas! Oliva, Noel & Hugo lekte som galningar och hade superkul.


Idag har jag degat runt här hemma. Jag och Olivia har byggt lego och snart ska jag dra på lite mascara och gå hem till mina föräldrar och uppvakta pappa på Fars Dag!


GRATTIS på Fars Dag pappa!!

söndagskram

Linda





Ovido - Quiz & Flashcards