Alla inlägg den 18 november 2008

Av Linda - 18 november 2008 17:15

Va gött med alla råd som kom in om impregnering! TACK alla som hjälpte mig!

Noels overall är nu impregnerad med skoimpregering, lovar att rapportera om han blir blöt om rumpan eller ej!

Eftersom ni lyssnar på mig, måste jag lyssna på er. Martina efterlyste en ny omröstning. Självklart! Sifo-Linda får skämmas lite som lagt av sig. Så kolla till höger och gör din röst hörd!


Annars då? Det cirkulerar en power point presentation om judeutrotningen och nazisternas fruktansvärda verk under 2a världskriget. Den manar till att vi aldrig aldrig ska glömma vad som hänt. BRA! tycker jag, men pp presentationen är så rysligt dåligt gjord bara.. tycker ni inte?


För övrigt skulle jag också vilja vara Linda Rosing och vinna pengar i Sanningens ögonblick för att svara på frågor som "Ångrar du att du var med i Big Brother?" "Har du nånsin känt dig älskad i ett förhållande?" "Har något av dina ex skämts för att visa upp dig för föräldrarna?" JAG kunde ha svarat på dem frågorna åt henne.


En annan sak jag tänkte på var att jag inte har TV400, det är riktigt riktigt illa eftersom Beverly Hills börjar sändas där igen. Måste ringa Comhem...


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards