Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linda - 21 november 2008 07:20

mmm vad gött det låter!

Okej, så här ser min helg ut:

I dag på dagen sitter jag hemma och jobbar! Jag jobbar hårt med mitt projekt, men börjar tidigt och jobbar in lunchen så jag kan logga av i sjysst tid på eftermiddagen! :-)

Sen ska jag förbereda middag till LENA & NIKLAS!!! Mina goa vänner från Hedemora kommer nämligen på besök idag! Ska prova laga Phad Thai för första gången!

Ses ska vi äta och njuta av varandras sällskap över ett, två, tre, fyra...? glas vin.

Lördag: (Bakis?) Olivia ska på kalas! Lena & Niklas ska till IKEA. Jag tänkte hinna med båda :-D

Söndag: Hoppis & Skuttis! Sen ska vi hem till Eszter för en julfotografering!! Tjoho!


TREVLIG HELG!

kram Linda

Av Linda - 21 november 2008 07:16

Resultatet var överväldigande, 100% ville ha en ny omröstning! Nu finns det en ny omröstning. Så passa på att göra din röst hörd! Det är viktigt, så sant som vi lever i en demokrati!


kram

Sifo-Linda 8-)

Ovido - Quiz & Flashcards