Alla inlägg den 28 april 2009

Av Linda - 28 april 2009 21:32

Nu har jag vänt bladet till ett nytt kapitel i mitt liv (jösses så dramatiskt det lät!)

Jag har ju jobbat på IBM i typ hela mitt liv. Jag trivs, det är inte det, men något mer vill jag testa!

Har alltid haft en dröm om att jobba i en affär (nej jag har inte skaffat mig en affär eller extra jobb på ICA (fast det skulle vara kul))

Däremot har jag signat (IBM-skadat språk) mig som återförsäljare för ett smyckesföretag! När som helst får jag hem min visningkollektion! Ska sätta tänderna i den och frossa i alla olika kombineringsmöjligheter som jag måste behärska.


Med tanke på mina shoppingsproblem undrar jag i mitt stilla sinne hur mycket jag kommer att lägga själv på dessa smycken? Förmodligen kommer jag visningar hos mig själv, för mig själv och shoppa shoppa shoppa. Har jag visning hos mig själv får jag ju också provision på allt jag köper. Kan blir riktigt farligt...


Vill du också shoppa loss så hör av dig! Kolla in delar av kollektionen på hemsidan www.dagochnatt.se


Bling bling

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards