Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linda - 2 april 2009 20:40

Varför är det så roligt med alla dessa facebook test? Man får svara på några frågor och sen blir man nåt, typ en kändis eller en frukt, eller en barbafigur eller varför inte en brottsling?

Jag föll till föga idag och gjorde två test. Jag svarade så ärligt jag kunde och blev:

1. Madicken

2. En kaka

Jaha tänker jag nu. Vad ska jag göra med denna nya kunskap?

Ska jag kliva upp på IBMs tak i morgon och utmana en kollega på vem som törs tävla mot mig och sen bli uppäten till fredagfikat? eller vad?


Pilutta dig!

Linda 

Av Linda - 2 april 2009 08:08

Noel har ingen aptit och är dålig i magen, så det blir till att vara hemma en dag till.

Hoppas på en lika fin vårdag idag, det var saftigt härligt (oj så ung jag lät där) att sitta på altanen med en kopp kaffe medans barnen luftades.


Snart är det påsk, tänkt på det? Glöm inte att köpa påskägg, fjädrar (från icke handryckta stackars riktiga fåglar) och ställa in påskhutten på kylning!


En bra dag önskar jag DIG!

Kram

Linda


Ovido - Quiz & Flashcards