Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linda - 4 april 2009 09:00

Igår var jag själv med barnen. Vi passade på att äta middag på Mc Donalds, så himla mysigt! Så läckert att Noel börjar bli så pass stor att det faktiskt går att beställa mat och bära en bricka till bordet medans han "går"  (i sicksack - kraftigt, men ändå "på spår") bredvid. Kan tyckas som en självklarthet för många kanske, men jag lovar att man uppskattar det när man i 2 års tid ALLTID behövt bära honom när han inte sitter i vagn, annars har han:

1. Stuckit

2. Klättrat upp på nåt

3. Gått och satt sig vid någons bord och börjat äta på deras chokladkaka


Igår funkade det klockrent ända fram till bilen då Noel sprang in i en plantering och jag fick kuta in efter i mina högklackade. Men det var en baggis så totalbetyget blev 5 hambugare! (av 5 möjliga)


Idag har jag mutat barnen med att den som sov längst skulle få godis (funkade bra! de sov till 7.15 mot annars 6.00) så nu ska vi snart ge oss ut i solskenet och promenera iväg och köpa det!


Hoppas att just du får lite sol på näsan idag!

Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards