Alla inlägg den 23 april 2009

Av Linda - 23 april 2009 16:34

Hur kan jag alltid göra av med pengar? Pengar som är mina verkar gilla att bli spenderade.

Var ute på min innan-dagis-hämtning-promenad, promenad! Och lyckades köpa följande (ja, på en p r o m e n a d)

  • En hink
  • Två spadar
  • En dricka
  • En krans majblommor
  • En tub gas
  • En rulle svarta sopsäckar

Blev också erbjuden en skapelse i keramik, ett krossat ägg med kycklingar i av en förbipasserande tant (med inte alla cornflakes i paketet), men DEN köpte jag iallafall inte. Kanske sparade 20 spänn idag iallafall?


Krösus sork skulle inte gilla mig

Linda

Av Linda - 23 april 2009 12:43

Känns som vi inte gör annat än att vabba.... Nu är det ögoninflammation på Noel. Är på jobbet typ 1-2 dagar, sen är det dags igen. Stressande...!

Får försöka koppla av och gilla läget, det är ju ändå väldigt mysigt att få vara hemma med sin lille en hel dag.

Snart ska vi gå och hämta Olivia, tänkte passa på att gå lite tidigare och ta mig en långprommis i vårsolen.


Ha en härlig dag själv i vårsolen å må dagis små bakterier vika er hädan!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards