Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linda - 1 april 2009 18:22

att rätt låt vann i melodifestivalen alltså!

Jag har ju ett samarbetsavtal med SCB och på deras vägnar (eller egentligen en underleverantör till oss båda, men det blir så invecklat att beskriva det) så utförde jag en undersökning om bidragen i årets svenska melodifestival. Kvaliten, låtskrivarna, framträdande och såklart den viktig frågan, vann rätt låt?

och JA det gjorde den! Malenas operasång går hem i stugorna!

På god (eller inte så god, Malena vann faktiskt rätt så överlägset) andra plats hamnade bönande Caroline. Sist, men inte minst för det kom lilla hund-öga-Måns.


Jag, SBC och vår underleverantör (SVT) önskar Malena lycka till i Moskva!


Tingeling hejdå pling

Linda

Av Linda - 1 april 2009 09:37

Vad roligt det hade varit att ha sin födelsedag idag! Att vara ett levande Aprilskämt, det hade jag gillat. Man hade kunnat ha födelsedagskalaset lite hur som helst.. om nån reagerade negativt kan man bara dra till med april, april... skojja bara, och sen fortsätta på något mindre konstigt sätt.


Idag är det i övrigt dags igen, VAB, Vård Av Barn. Vi har "degat" på morgonen med min hemgjorda playdoh lera och du känns det som om de tröttnat på DVD jag satte på. Några bra tips på roliga saker att sysselsätta sig med hemma?


Gå ut och lura nån nu vettja!

April april...

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards