Alla inlägg den 22 april 2009

Av Linda - 22 april 2009 07:20

Stort grattis på födelsedagen! Jag firar dig med en härlig latte!



P.S När jag googlade runt efter en bild hittade jag recept på Alco-Latte!

Hur gott låter inte det! Först till kvar får komma hem till mig och prova! 


Kram

Av Linda - 22 april 2009 07:12

I natt drömde jag att jag och Eszter var på en bussresa. Vi åkte fruktansvärt långt, sådär typ 48 timmar. För att komma fram till en shopping på Kupolen!

Bussen lämnades i garaget och vi var tvungna att ta med oss det vi behövde under dagen, resten låstes in i bussen. Väl inne i Kupolen går vi in i en liten kiosk. Det ligger nostalgi-tidningar, som ser ut som en husmoderstidning från 50-talet (ja, jag var ju född då så jag vet). Tidningen handlar om Carola!

-Åhhh.... säger jag lyriskt, jag måste ha en!

Jag grabbar åt mig en tidning och ska betala. Vem står då i kassan i den lilla kiosken i Kupolen, om inte självaste Carola!

-Åhh... säger jag igen. Kan du signera min tidning?

Det kan Carola :-) Nöjd går jag ut ur kiosken med min 50-tals tidning om Carola, signerad av Carola.


Snacka om bra förutsättningar för den här dagen!

Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards