Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Linda - 26 mars 2009 22:24

Så att ni inte ska få fel bild av mig, och tro att jag endast är ute och partar hela dagarna kommer idag ett inlägg i hälsans tecken.

Detta är två mycket erfarna dietister (tack Eszter för att du delade med dig!) och idag kommer här svar på två frågor om motion (som ju är viktigt säger dem som vet).


Hang in there!


Linda

Av Linda - 26 mars 2009 06:53

Charles VAR på riktig!

Fick höra av Jennie att Charles hade hängt med EMD hela söndagen, vid sitt VIP bord med champagne. Snygg-Erik hade dessutom varit odrägligt full. Hur är det möjligt att jag missade denna galna chans att få hänga med kändisar!?! Dessutom berättade samma Jennie att när hon på lördagen var ute och letade mig och i ett desperat försök att hitta mig frågade Charles om han sett mig var svaret:

- Hon sitter där vid vårt bord, gå dit, jag ska precis beställa champagne!

(Om min ågren inte riktigt gått genom skärmen kan jag i klartext deklarera att NEJ, där satt inte JAG)


Nu kan jag inte ta så mycket mer:

1. Jag missade champagne

2. Jag missade ett VIP bord

3. Jag missade kändishäng

4. Jag fattade det inte ens!!


5. Om du av en händelse är en kändis med ett VIPbord av champagne och läser min blogg. Bjud in mig vettja, jag är rätt kul (efter lite champagne)


Vad är väl en bal på slottet.....

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards