Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Linda - 18 mars 2009 22:35

I dag har de haft uppochnervända dagen på dagis. Då har man pyjamas på sig och sitter på bordet och äter mat (eller under). Tomten kom med papparkakor och undrade om det fanns några dumma barn.

Olivia var eld o lågor! Snäll mamma som jag är tänkte jag spinna vidare på detta hemma. När jag lämnade Olivia sa jag:

-Hej, jag kommer inte och hämtar dig efter dagis idag! (skämtet gick hem, jag lovar)


Det som dock verkligen gick hem var middagen!

Vi gjorde i ordning ett glasståg. 1/2 liter jordgubbsglass, men kex till hjul, fyllt med godisråttor. Både Olivia och Noel var med och tillverkade.

Glasståget fick intas innan maten.

Vilken lycka! Jag var lycklig själv av att bara se dem. Tänk så lite bus som behövs för att göra totallycka.

Mitt tips: Gör en glassmiddag nån vacker dag, vad gör det?


Kram

bus-Linda

Ovido - Quiz & Flashcards