Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Linda - 1 mars 2009 14:49

Nyss hemkomna från Dalarna!

Vi var som bekant lediga i fredags och åkte upp tillsammans med min mamma efter lunch. Vi kom upp lagom till eftermiddagssolen och en skotertur med pappa. Per & Pappa körde varsin skoter och jag satt med barnen i skoterpulkan. Satan vad gött det var! Solen sken och när vi kom hem åkte pappa & Per runt med barnen på tomten. Jag tog en tur med sparken, jobbigt! Satte mig sen på den, mot lagårdsväggen, drog upp mösskanten (för att få sol i hela ansiktet) och sa till pappa, på skoj:

-Hämtar du en kaffe till mig? Det gjorde han!

Satt följdaktigen i solen och göttade mig med en kaffe.


På lördagen åkte jag, Per & Olivia till Romme. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig (t.ex skidåkning när man är i Romme), men det gjorde iget! Vi hade en mysig dag ändå!

På em blev det lite skoter till och sen en bastu med ett kast i snön!

Thaimat till middag (och viiiin).


Åkte hem tidigt idag för Olivia skulle på kalas. Nu ska Per hämta henne och åka och hälsa på lilla nya Vilma (jag är hemma och avundsjuk!!, men Noel är snorig och det går ju inte....) Noel och jag ska i vår tur gå på 2-års kalas hem till "Kakka" och jag är utlovad en kopp kaffe från Mamma Kakka ;-)

Så det går ingen större nöd på oss!


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards