Alla inlägg den 30 december 2008

Av Linda - 30 december 2008 18:55

Okej, nu har jag tagit datorn i knät och ligger ner och bloggar :-) Jag kan gå och ligga, det funkar riktigt bra! Resten gör ont ont ont.

Har provat mig igenom förrådet av smärtstillande hemma, hjälper föga. Har en snäll vän som erbjudit sig komma hit med sina dunderpiller, känns bra att veta att man har både snälla vänner och snälla vänner med mycket starka tabletter. Hoppas att jag vaknar i morgon och känner mig mycket mycket bättre så jag inte behöver utnyttja den tjänsten.


Idag har Olivia varit med snälla morfar. De har varit på bio och sett Spöket Laban! Just nu är hon hemma hos morfar & mormor för att sova över där. Det hade hon bestämt att hon skulle göra en natt på jullovet.

Min snälla mamma har varit här hela eftermiddagen och hjälpt oss passa Noel. Per har varit duktig och handlat både nyårsmat, nyårsbooze och tvättat upp lite i tvättstugan.


I morgon är det ju som bekant sista dagen på 2008. Vi ska fira in nya året här hemma. Ska äta gott och förutom skumpa ska det tydligen bli drinkarnas glada afton! Per har varit iväg idag och handlat iskross, shaker å en massa andra tillbehör.

Pommac-skumpa och tomtebloss finns till barnen och Olivia har bestämt att pepparkakshuset ska plundras på nyårsafton.

Så i morgon blir det mys & fest med familjen i casa Schwartz!


Raketkram

Linda

Av Linda - 30 december 2008 11:09

Vem har sagt att just jag ska njuta av min julledighet med familjen???

Orkar inte skriva mer än


R Y G G S K O T T


Så, överrös mig med kommentarer hur synd det är om mig nu!


Buhuuuuuuuuuu *snyft*

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards