Alla inlägg den 17 december 2008

Av Linda - 17 december 2008 11:37

Stort grattis på födelsedagen Jeanette!!!




Av Linda - 17 december 2008 11:24

Jaha då sitter man här man skägget i brevlådan. Som jag hade laddat för denna dagen. Noel skulle äntligen ha fått bort sina hemska halsmandlar som håller oss vakna på nätterna! Nyduschade och hungriga (Noel skulle ju vara fastande så det var ju taskigt att trycka i sig frukost) entrade vi Huddinge sjukhus (har jag sagt hur himla fint det är och hur himla nära det är från Skälby?).

Efter att ha träffat läkaren som skulle ha opererat Noel (han var snygg! (förlåt Per)) så bestämde han (och blev ful) att Noel var för hostig för att sövas. Det blev till att åka hem igen, snacka om att luften gick ur en.

Ny tid den 9 januari, 23 hemska nätter till att vånda sig igenom.


Tar semester idag för jag har då ingen ingen lust att jobba... Noel måste nu förövrigt vara hemma till den 9/1 så jullovet blir iallafall långt!


Någon har tydligen sagt att just Noel ska ha halsmandlar!

och vem har sagt att just jag ska få känna mig trygg, avslappnad och lycklig?


Host host

Linda 


Ovido - Quiz & Flashcards