Alla inlägg den 7 december 2008

Av Linda - 7 december 2008 18:16

Tillhör du dem som absoult aldrig skulle få för dig att köpa hem en kartongvin till helgen, eller middagen? Tycker du att vin gör sig bäst på flaska och att det är bara fulsmakare som dricker lådvin?


Jag gillar ju när det är lite tacky, och följdaktigten älskar jag lådvin. Praktisk, billigt, mycket och för mig ingen skillnad på smaken. Döm av min förvåning när jag stegade in på bolaget i fredags och skulle köpa vin till mig och Anna (svägerskan (som för övrigt är gravid och inte dricker vin, men det hade jag för ett ögonblick glömt bort)). Lådvin är numera inte det mest tacky vin som finns! Det finns PÅSVIN!!! med praktiska handtag! och med en mätare som visar hur mycket vin man har kvar!


Kan det bli bättre?


Oj, glömde jag att säga att jag fick visa LEG när jag skulle betala?!

Ovido - Quiz & Flashcards