Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Ja...

Av Linda - 22 februari 2009 16:10

döm själv ;-)

 
 
Ingen bild

Jennie

22 februari 2009 17:08

Men du e ju superfin ju :-)
Gjorde du det själv eller på salong....
salong förstås

kram

 
Sara

Sara

22 februari 2009 17:15

Snygging där! :) Det blev ju jättefint!

http://sara-bloggar.blogspot.com

 
Ingen bild

Gun

22 februari 2009 17:46

Allt klär ju en skönhet sägs det ju. Jättesnyggt Linda.
Kram Gun

 
Cecilia

Cecilia

22 februari 2009 19:58

SUPERSNYGGT!!!!
Mer än så behövs väl inte sägas :)

Kramis

http://ceciliajensen.blogg.se

 
Ingen bild

Eszter

22 februari 2009 20:29

Hej! Din überärliga kompis här!

Trist att det inte går att skriva ett skitlångt inlägg så att du är tvungen att scrolla vrållänge för att kunna se vad jag skriver, för man skulle vilja att du skulle scrolla som den dåre ner, ner, ner hela tiden, med spänning för att läsa min åsikt. Man kan tycka att detta är lite divigt, men eftersom att jag är så enormt ärlig i mina åsikter, kan det ju falla åt vilket håll som helst nu och jag vet ju att just du är sååå såå nyfiken på vad jag tycker. Det hade ju också varit passande om jag nu kunde byta till en mindre font, så att du var tvungen att ta på dig glasögonen för att kunna läsa det jag skriver. Men nu är det ju inte så och jag är tvungen att skriva min åsikt, rakt upp och ner, här och nu, för dig att läsa.

Med risk för att vara finskänlig här, men jag tycker att ditt gnällande är lite väl överdrivet. Det är apsnyggt! Skitsnygg! Läcker, och vrålhäftigt! Knip igen och var nöjd!

Kramis!

 
Ingen bild

martina

22 februari 2009 21:33

Du vart ju jätte bra!!
Definitivt inget 80 tals krull!!
Kram martina

 
Ingen bild

Jeanette

22 februari 2009 23:20

Oavsett vad du vill så vill i alla fall jag fika med dig!

Det blev superfint :-)

En fika imorgon???

 
Ingen bild

Lena

24 februari 2009 10:26

Du är sååå skitsnygg!!! Nu vill jag oxå "penta" mig...och ha långt hår*ler snett* Kram Lena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 3 februari 2012 20:15


En hylling i ren pur Latte-anda till min härliga vän, Martina!       Det roliga är att Martina myntat uttrycket fusk-latte så jag googlade efter en bild på fusk-latte, vad dök inte upp på första platsen på Google om inte...... Martinas blo...

Av Linda - 8 januari 2012 19:10

Vi svänger in på MediaMarkts parkering. Vi vill stå så nära entrén som möjligt och Per blir irriterad när en bil står längst med, precis utanför parkeringsrutorna och blockerar inte mindre än fyra (4!) parkeringsrutor.  Jag hinner snabbare en en tama...

Av Linda - 6 januari 2012 13:55

Sitter här med dåligt samvete. Jag har lovat mig själv att alltid köpa Situation Stockholm (tidning som säljs av hemlösa). Alltid. Även om jag redan köpt den. Det har jag råd med. Och de behöver pengarna.   Idag var jag och handlade. Skulle bar...

Av Linda - 5 januari 2012 18:53

Kom plötsligt och utan förvarning på att jag saknat min blogg. Nja, inte helt utan förvarning. Läser Mia Skäringers bok Avig Maria och insåg att det hon gjort är att gett ut sin blogg, i bokformat.   Då slog det mig att jag kan tjäna kosing på de...

Av Linda - 28 september 2011 21:45


Long time no seen! Nu är det så, att enligt mig föder ilska kreativitet! Och varför har jag nu efter så lång tid i blogg-dvala blivit kreativ? Jo, jag har blivit ilsken såklart!   Här om dagen gick jag med min lille son på en fridfull gångväg g...

Ovido - Quiz & Flashcards