Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Linda - 21 februari 2009 17:40

Idag har jag gjort något jag inte gjort på 20 år! Jag pratar inte om att försöka komma in på Statt med falskleg... Jag pratar inte om att åka moppe...

Jag har permanentat mig!!!!

Om det blev fantastiskt bra, med sjysst volym och härliga stora lockar eller om det blev lite åt 80-tals hållet har jag faktiskt inte riktigt bestämt mig för än. Jag måste få tvätta ur det och fixa till det själv inna domen kommer.

Sen vet jag om jag kommer boka in er en efter en på fika så ni kan beundra mig eller om jag kommer stänga in mig och jobba hemifrån i en månad och endast visa mig ute när det är minusgrader och jag får ha min mössa på mig?!


Nu ska jag se till maten som står och puttrar i köket. Lax, potatis och Simones goda kalla fetaostsås!


Hoppas rätt låt vinner ikväll!

Kram

Linda



Ovido - Quiz & Flashcards