Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Linda - 26 februari 2009 18:03

Visst är det roligt med arga människor? och särskilt arga människor som skriver lappar...

I morse när jag kom till jobbet möttes jag av en sån kul lapp.

Vi sitter ju i kontorslandskap, men i detta fall hade denna människa tagit sig ett konferensrum och gjort om till eget kontor. På dörren satt lappen "Hur luktar du idag?"  Under den fetstilade rubriken stod det: "Parfym och Eau de Colone luktar kanske gott? men har du tänkt på alla allergiker som mår dåligt när du luktar gott? "

Det bästa var i mina ögon hälsningen:

Med vänlig hälsning

xxxxx xxxxxx

som får astma och kliande ögon/näsa av parfym


Eftersom jag är en elak och trotsig människa tog jag genast upp min lilla parfymflaska och sprayade mig!


Pfiff pfiff

Linda - den sköndoftande

Ovido - Quiz & Flashcards