Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Roliga events?

Av Linda - 5 februari 2009 21:38

På lördag ska jag och Per ha en barnfri kväll! Nu vill jag ha massa bra tips på roliga saker man kan göra då?  Paintball, snöänglar eller kanske en bra restaurang? Vad är ditt recept för en lyckad kväll?


undrar Linda

 
 
Jeanette

Jeanette

6 februari 2009 16:12

Om det fortsatter att snöa så tycker jag att ni kan lägga er ner åp marken, gapa och njuta av alla härliga kalla snöflingor som singlar in i munnen (tänk inte på föroreningarna). Eller så tar ni en tur till Bruket och åker skidor. De har öppet hyfsat länge om jag inte minns fel.

Bygg en borg och ha snöbollskrig :-)

http://jbergh.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

6 februari 2009 17:04

Min bästa tips är att bara njuta av lugnet =) Hyra en film och bara vara. Bra resturanger annars (om du bor i Sthlm, och gillar asiatiskt) är Sakura, Shogun och Arrirang. Annars är Helens Krog aldrig fel. Ha en trevlig barnfri lördag.

http://asamattsson.blogg.se

 
Ingen bild

Jennie

6 februari 2009 18:19

Asså, en jysste bio utan att bli avbruten, god restaurang ( esperia el kanske winter ), eller bara en lång myspysfika mmmmm.
Fast du känner ju mig :-), jag skulle nöja mig med att ta in på hotell o sova också-haha

Ha det så himla roligt
Kram

 
Ingen bild

Eszter

6 februari 2009 18:31

Haha! Med risk för att låta "annorlunda", men jag vet inte om det OK att skriva sånt här....dvs mitt "tips" *blink blink*

Fishnets, I say!

 
Ingen bild

Eszter

6 februari 2009 18:32

By the way,

Jag har utmanat dig i min blogg :-)

 
cecilia

cecilia

6 februari 2009 19:11

Jag skulle ju säga lägg er i ett gemensamt bad med ett glas skumpa och PRATA.
När gör men det?
Men det är klart, ni bastar väl ganska ofta så då går väl det bort....
Så, sprina nakna genom stan?
Centralbadet med aromabad?
Gör ett besök i närmaste sex shop :)

Men jag undrar lite hur ni tänkte????
Det är ju första melodifestival lördagen????
Herregud, hur tänkte ni!!! :) Hahaha


Vad ni än gör hoppas jag ni får en fantastisk kväll min vänner.
Puss och kram

http://ceciliajensen.blogg.se

 
Ingen bild

martina

7 februari 2009 12:30

Ha en jätte mysig kväll!!
Kram martina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 3 februari 2012 20:15


En hylling i ren pur Latte-anda till min härliga vän, Martina!       Det roliga är att Martina myntat uttrycket fusk-latte så jag googlade efter en bild på fusk-latte, vad dök inte upp på första platsen på Google om inte...... Martinas blo...

Av Linda - 8 januari 2012 19:10

Vi svänger in på MediaMarkts parkering. Vi vill stå så nära entrén som möjligt och Per blir irriterad när en bil står längst med, precis utanför parkeringsrutorna och blockerar inte mindre än fyra (4!) parkeringsrutor.  Jag hinner snabbare en en tama...

Av Linda - 6 januari 2012 13:55

Sitter här med dåligt samvete. Jag har lovat mig själv att alltid köpa Situation Stockholm (tidning som säljs av hemlösa). Alltid. Även om jag redan köpt den. Det har jag råd med. Och de behöver pengarna.   Idag var jag och handlade. Skulle bar...

Av Linda - 5 januari 2012 18:53

Kom plötsligt och utan förvarning på att jag saknat min blogg. Nja, inte helt utan förvarning. Läser Mia Skäringers bok Avig Maria och insåg att det hon gjort är att gett ut sin blogg, i bokformat.   Då slog det mig att jag kan tjäna kosing på de...

Av Linda - 28 september 2011 21:45


Long time no seen! Nu är det så, att enligt mig föder ilska kreativitet! Och varför har jag nu efter så lång tid i blogg-dvala blivit kreativ? Jo, jag har blivit ilsken såklart!   Här om dagen gick jag med min lille son på en fridfull gångväg g...

Ovido - Quiz & Flashcards