Alla inlägg den 27 september 2008

Av Linda - 27 september 2008 15:39

Då var det avgjort! Omröstningen slutade med en klar vinst för att Peter Jöback mest är känd för sina snygga glasögon 8-)


Det har också framkommit, när vi ändå pratar glasögon, att jag & Jeanette har exakt! lika glasögon! För dig som inte kommer ihåg kan jag påminna om att precis innan jag skulle åka och beställa mina glasögon, så pratade jag med Jeanette. Hon beskrev var som är inne, ni vet, Peter Jöback o.s.v

Jag åkte ju sen till Synsam och ryckte till mig ett par i trendig stil och det visade sig nu att det var på pricken samma som Jeanette valt ut. Fast hennes är bruna (som bajs). Snacka om att kunna förmedla visuellt! Jeanette har lovat ställa upp på bild brevid mig med sina brillor, så bild kommer här framöver. (undrar om vi kan få med Jöback på samma?)


kram

@ linda (har bakat kanelbullar idag)

Ovido - Quiz & Flashcards