Alla inlägg den 20 september 2008

Av Linda - 20 september 2008 10:25

Måste citera min pappa här. Jag hade ju, till min stora glädje, ett synfel (eller två! om man räknar båda ögonen), men ärligt talat hade det nog inte spelat så stor roll, hade nog skaffat glasögon ändå.

Detta är något min pappa absolut inte kan förstå.


Nedanstående härliga citat kommer från honom i en MSN konversation:

"Kan du inte passa på och köpa en flashig hörapparat också, eftersom du gillar handikapphjälpmedel"


Och då slog det mig! Hade jag inte sett någon konstig skugga i örat på Peter Jöback? Jag zoomade in bilden och se själva!

Undrar var man får tag på den!?

va?!?

Linda

Av Linda - 20 september 2008 09:57

Hade middag hemma, med Celine & Patrik igår. Vi åt Thai-mat och drack Singha öl! Man måste ju börja ladda nu!!! Tänk, nästa gång vi sitter och dricker Singha så är vi i Thailand! I morgon är det tre veckor kvar!

Och innan vi åker ska min lilla plutta hinna fylla 5 år! Påminner mig om att vi nog måste åka till Toys r us i dag och köpa inbjudningskort. Det ska vara med prinsessor på, det har Olivia valt ut för länge sedan.


Och så sist men inte minst! Ta da ta ta daaaaaaaaaaa (fanfar)


kram

8-)

Ovido - Quiz & Flashcards