Alla inlägg den 11 september 2008

Av Linda - 11 september 2008 19:18

JAG FICK GLASÖGON! Tjoho, jag hade synfel!!

Inte mycket men tillräckligt för att det skulle vara ENORMT skönt när jag fick prova att läsa en text med glasögon på. Oj, vad jag längtar efter att prova dem framför mina excel-ark på jobbet!


Okej, sen var det det här med bågar! Jag som alltid trott jag var så snygg så jag passade i allt ;-) det fanns t v å (2) bågar på hela Synsam som jag passade i - över huvudtaget! Så jag lånade hem dem och har redan avfärdat det ena. Nu har jag ett par kvar. Tänkte testa dem här.

Vad tycks?


kram

8-) brillormen

Av Linda - 11 september 2008 07:30

Idag efter jobbet ska jag på synundersökning.

Ser som en kratta när jag sitter framför datorn! Du skulle se mig nu! Sitter och kisar och ser ut som om "what-the-fuck-is-that?", man får en sån look när man försöker anstränga sig, överläpparna åker liksom upp i mitten och rynkas lite, lite som man försöker se ut som en mus, en mus med tunna smala ögon! Ja, just precis så ser jag ut!

Hursomhelst ska det bli spännande att höra vad optikern säger. Var där för några år sedan och då såg jag som en hök, vilket gjorde mig besviken för jag ville så gärna ha glasögon. Det vill jag fortfarande, men nu vill jag även ha dem för att se bättre, inte se bättre ut.

Wish me luck...


kram

Höken 


Ovido - Quiz & Flashcards