Alla inlägg den 8 september 2008

Av Linda - 8 september 2008 21:57

I lördags gifte sig Jeanette & Jesper, de var sååå fina! Det är verkligen en ynnest att få gå på bröllop! Det är en sån rolig tillställning och alla är så glada, stämningen är så härlig. När det dessutom är några av ens närmaste vänner så blir inte stämningen sämre. Det är så härligt att få vara med, träffa hela bekantskapskretsen, familjer, lyssna på alla fina tal (jaa jag grät några gånger).

Satans roligt var det också! P A R T A J! Jag vaknade på söndagsmorgon och kunde knappt resa mig ur sängen, benen var stela som pinnar och fötterna fulla av skavsår. Vi dansade för glatta livet! Jag stapplade upp och lyckades senare ta mig till telefonen och ringde Cissi.

Cissi (viskar/väser): cecilia....

Tja så mycket mer fattade jag inte av samtalet - hon hade tappat rösten!

Vi sjöng nämligen också för glatta livet!

TACK JEANETTE & JESPER för ett superfint å trevligt bröllop!

TACK JEANETTE, ESZTER & CISSI för ni är så härliga vänner! Love you!


TACK MAMMA&PAPPA för ni var barnvakt! Olivia & Noel fick förutom att det är roligt att "bara" vara med mormor & morfar även röja runt på Lekpalatset! och sova kvar! Ni är underbara! Love you 2!


kram

Linda


Piss (uttalas på engelska) ((betyder alltså PS)) (((något jag lärt mig i en Marian Keys bok jag snart läst ut och för övrigt den enda bok jag lyckats läsa på typ 5 år)))

På riktigt glömde jag här bort vad jag skulle lägga till i mitt PS... så hej då bara

Ovido - Quiz & Flashcards