Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Linda - 24 januari 2011 16:36

Tack Martina för det enkla kakreceptet du mailade! Det blev succé både hos mig och barnen!


 


Noel som både hostar och snorar fick baka en en egen sort med smördeg (ibland är jag smartare än smartast!)


 


Och tack Linda för att du roat barnen så bra idag! *klappar mig själv på axeln*


Kram

Linda-the-cookie-master

Av Linda - 24 januari 2011 08:27

En morgonblogg är det inte ofta man hinner med på en måndag! Vanligen är måndagsmornar fyllda med påklädning, tandborstning, gympapåsar, frukt... STRESS!

Men idag är det annorlunda. Nästan som jag låter lite glad när jag säger att jag sitter i soffan, med datorn i knät och lyssnar till ljudet av Bolibompa.

Bredvid mig sitter en febrig liten Noel.


Olivia var så ledsen över att behöva gå iväg när vi skulle vara hemma. Svag som jag är halade jag fram en muta. När jag har hämtat henne ska vi baka kakor!

De du skickade recept på Martina! Lät smarriga (och enkla, vilket jag gillar)

Lägger ut bildbevis sen, lovar!


Tänker också passa på att ta tillfället i akt och sprida att vi ska sälja vår fina lilla Nissan MIcra. Så om du är intresserad, eller känner nån som letar efter en liten bil som är billig i drift, hör av dig!


 

Kram

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards