Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Linda - 21 januari 2011 16:45

Idag hände något konstigt på väg hem från jobbet! Per hämtade barnen, så jag hade inte bråttom hem. Jag tänkte mig åka nånstans och SHOPPA!!


Började tänka på vad jag behövde. Kom inte på nåt. Började tänka på vad jag inte behövde, men ville ha. Kom inte på nåt. Började tänka på var det är roligt att bara gå och kolla. Kom inte på nåt.


Kände mig tom och styrde hemåt, som i koma. Vid Barkarby slog det mig! IKEA!! Jag vill åka till IKEA! Så jag kastade mig in framför en bil och bytte fil.


Åkte mot IKEA. Började tänka på vad jag egentligen skulle ha där. Kom inte på nåt. Började tänka på vad som är roligt att titta på på IKEA. Kom inte på något.


Så nu sitter jag här och är riktigt OROLIG för mig själv!! Vad har hänt?

Är det så här svininfluensan känns? Eller vinterkräksjukan? Vinterkräksjukan! Det måste det vara, det låter ju vidrigt!


HJÄLP! JAG HAR FÅTT VINTERKRÄKSJUKAN!!!



  Bert skrattar hånfullt åt mig

Ovido - Quiz & Flashcards