Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Linda - 16 januari 2011 11:18


 

 

Det här var allt som behövdes för att jag skulle komma igång igen!

Söndag, kaffe & jesus! Vad mer kan en människa begära?


Jaha, hur har julen varit då? Lever du på glittriga minnen eller är du bara vansinnigt trött på Aladinchoklad? Rapar du fortfarande av de där körsbärslikörtryfflarna du tog mot slutet av nyår, för det var det enda som fanns kvar?

Själv gör jag både och, lever på glittriga minnen och rapar alltså.


Har du barn i samma ålder som jag känner du igen följande biverkningar efter julklapparna:


1. Jag är Buuuuuuuuuuuuuuzz Lightyear! Rymdjägare!

2. Pikopiko pikopiko pikopikopikopikopikopikopikopikopikopikopikopikopi
kopiko


1 är Buzz Lightyear (uppenbart) som de lyckats blåsa liv i igen med Toy Story 3.

Buzz Lightyear snackar hela tiden och högt! (ungefär som sonen)


2 är en hamster. Varje 7 årings dröm. En hamster som låter, går och som föräldrarna kan köpa jätte jätte många dyra hamsterhus och gångar till.


Min bästa julklapp låter inte alls, om jag inte vill. Eller så kan den spela Spotify, eller tuta ikapp med båtarna i Harbor Master. En iPad!


Oj, skrivkramp! Det var ju så länge sen!


Take care!

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards