Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Linda - 31 mars 2010 18:30

Hade jag orkat ta fram kameran hade jag tagit ett kort på vår bokhylla i vardagsrummet. På den står en orkidé och en träskulptur från Thailand.

Jaha, varför vill du ta kort på det då? tänker du (kan läsa tankar)

Jo, för att DÄR STÅR INTE LÄNGRE ETT AKVARIUM!!!!   


I går sålde vi det till en söt liten familj som kommer ta bra hand om våra firrar och JAG BEHÖVER INTE MER STÄDA AKVARIUM 1 GÅNG I VECKAN!!! Inga mer sniglar, inga mer alger, inge mer fiskbajs.


För att få igenom saker har jag, sen jag fått barn, lärt mig att mutor är ett mycket bra verktyg. Sådeled kostade det mig 500 kronor att bli av med akvariet. Hon fick pengarna från försäljningen och är i skrivande stund iväg och köper ett spel till sitt Nintendo DS.

Älskar Nintendo DS! Nintendo DS bajsar inte. Nintendo DS har inga sniglar. Nintendo DS behöver inte städas.


En synnerligen Glad Påsk önskar jag dig   

Linda fisk-fri Schwartz

Ovido - Quiz & Flashcards