Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 5 juni 2009 14:04

Ja då var man hemma igen efter en super vecka i värmen!


Vill börja med att säga TACK för alla grattis hälsningar!!!

Min födelsedag firades då på Kreta med champagne på sängen och middag på en jättemysig restaurang på stranden!


Vi har haft super varmt, men också lite blåst några dagar vilket gjorde värmen uthärdlig, fast det känns dumt att klaga över värme känner jag nu när vi är tillbaka här till den svenska 'sommaren'. Jesus... säger jag bara!

Mellan 27-35 grader är det varierat och jag känner att jag mest av allt just nu vill flytta till Grekland och öppna en liten familjerestaurang vid havet. (Jag skulle ha rollen av servitis (ibland när jag kände för det) och sen mest vara värdinna och gå runt och le med ett glas rosévin i handen)


Bilder kommer, lovar, måste bara orka ladda in bilderna (vi kom hem 6 i morse så jag tycker jag är ursäktad)


Nu ska jag hänga lite tvättade badkläder!


Kram på er!

Linda

Ovido - Quiz & Flashcards