Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Linda - 11 juni 2009 06:46

Grattis Nathalie som fyller 15år!! idag! Vet inte om hälsningen når fram eftersom jag vet att ni är på väg till ett mycket fint Resort på Kreta ;-)


Men om mamma Eszter kopplar upp sig så hoppas jag hälsningen går fram!

Hoppas ni får det superhärligt i Grekland och att ni får chans att fira 15-åringen trots flygning & bussresa :-)


Kram Linda

Av Linda - 11 juni 2009 06:42

Hej alla mina Dalavänner!


Eftersom jag vet att mun-mot-mun metoden (ialla avseenden) funkar bra i Dalarna så tänkte jag passa och och hjälpa två av mina arbetskamrater som både letar efter en sommarstuga i Hedemora trakten (ofantligt god smak!) (eller ihärdig reklam från undertecknad?). De letar efter en varsin stuga, vid en sjö.

Så känner ni till nåt eller hör om nåt som är till salu får ni gärna höra av er till mig!


I övrigt önskar jag er en bra dag!


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards