Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Linda - 18 juni 2009 22:55

Idag berättade Olivia uppspelt om en dagiskompis som hade haft med sig en RIKTIG mobil, med ljud och siffor, men man kunde inte ringa på den. Den hade tom minneskort! Ja en sån skulle man haft när man var 5 år!


Appråpå mobiltelefon. Jag var på Apoteket på lunchen idag och gick förbi Geab The Phonehouse. Jag har läääänge varit på jakt efter en mobil som kan ersätta min fosil till mobil.

Jag gick förbi, vände i farten och tänkte att jag kan ju alltid titta... Jag kom ut 10 min senare med en ny mobil!! Å den är så fin! Å den har blommor på sig!


Så jag kan bara avsluta detta inlägg i mobiltelefonens tecken med orden:

Ring klocka ring... (oj det var visst Nyårsfeeling och inte Midsommar!)


Tjuvstartar lite och önskar DIG en gla midsommar!

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards