Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Linda - 26 augusti 2008 20:59

I morse åkte jag efter en mc kille, ni vet en sån man är lite rädd för.

Han hade en skinnjacka med en logga på och namnet Maniac Brothers.

Jag såg framför mig hur alla mcknuttar satt runt ett runt bord och brainstormade.

Knutte 1: ok, killar (eller gubbar kanske de säger) Vad ska vi heta då?

Knutte 2: Jag tycker crazy men är cool

Knutte 3: Jag vill heta Mongo Brothers

Knutte 1: Vad sägs om Maniac Brothers?

Knutte 2 & 3 i mun på varann: JAAA, det är skiiitbra! Det tar vi!

Knutte 3: Vad ska vi ha för logga då?

Knutte 2: Min syrra är asbra på att rita, vi kan fråga henne!


Knutte 2s syrra ritar en gubbe med hår som liksom är som eld flames och Knutte 2 tar med det till nästa möte.


Alla knuttarna blir skitimpade av syrran och tycker att den gubben vill de ha på sina jackor.


Det enda jag undrar.. Vem är det som ringer tryckerifirman som fixar skinnpajarna?

kram

zoodie Nissan Micra Linda


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards