Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Linda - 20 augusti 2008 20:53

Så är man en yrkesarbetande småbarnsmamma då. Första dan klev jag upp 7, vilket är 1 timme EFTER övriga familjen. Klev in i duschen, satte på min snofsiga kläder och gick ner för att säga go morron. Det är hårt, hårt att vara familjeförsörjare.


Det är JÄTTEroligt att vara tillbaka på jobbet! Jag har verkligen verkligen gillat att vara hemma, men nu är det skönt att göra nåt annat.

Har fått lite lagom med arbetsuppgifter, har att göra, men jag hinner ta både en och två koppar kaffe med vänner och kollegor över ett kärt återseende.


Å snacka om att det är kul att komma hem på kvällen! Fyra små fötter som rusar emot mig med leenden upp till öronen. Det är så härligt att få krama om dem och höra hur de haft det på dagis.


kram

Linda


Här är mina fyra små fötter

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards